onsdag 25 november

Oj nu går det sådär fort igen =)
Veckorna flyger fram och det är redan onsdag igen.
 
I lördags var det äntligen fint väder ute så jag och Lilly passade på att vara ute och leka =)




I måndags fyllde lillebror 19 år.
Herregud tiden går verkligen fort. Jag tycker att han nyss fyllde 10...

Igår var vi till Gagnef och bakade med min farmor och farfar. Skulle ha jobbat men när min farmor och farfar har bokat bagarstugan och ska baka är det bäst man hjälper till. Man får passa på att vara med och lära sig medans de fortfarnade är pigga och orkar baka.

         



         

Vi bakade "mikbulla" och "tuta". Bästa julbrödet enligt hela familjen! Och mellan all kavling och bakning och gräddning så fikade vi såklart =)

Sen har jag en liten nyhet... Lilly ska få ett syskon =)
Virrig som jag är hade jag ju ingen koll och vart alldeles förvånad när det visade sig ett plus på gravidstickan.
Fick komma upp till kvinnokliniken på ett VUL och det var en ganska stor knodd där inne =) Läkaren mätte och mätte och sen sa hon att runt den 5 juni kommer denna bebis att titta ut =) Kul va?


Kommentarer
Postat av: Tess

Å Alma ska få en till kusin! Det tycker vi är roligt. =) Hoppas sprutan gick bra?!

Kram från oss

2009-11-25 @ 17:46:41
URL: http://tessiluren.blogg.se/
Postat av: Faster

Å Alma ska få en till kusin! Det tycker vi är roligt. =) Hoppas sprutan gick bra?!

Kram från oss

2009-11-25 @ 17:47:14
URL: http://tessiluren.blogg.se/
Postat av: Kersti

Men Grattis!!!!

Vi ska tydligen vara gravida tillsammans jag och du varje graviditet?! Haha.

Va kul att vi är beräknade samtidigt, kan vi ta sällskap till BB ;)

Jag är beräknad till den 4 Juni :)

Grattis igen!

Kram/ Kersti

2009-11-29 @ 00:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0