fredag 27 november

Idag bär det av till Göteborg =)
Allt är färdigpackat och står hos mamma och pappa. jag fick ju hoppa in och jobba lite...
Chefen är ute på uppdrag så då får jag hålla ställningarna på kontoret tills mamma och pappa kommer och hämtar mej för att åka till flygplatsen.
Hoppas dom kommer ihåg att hämta Lilly först =)

På tal om Lilly så fick hon feber igår kväll av baconsprutan och tydligen så hade hon varit jättedålig i magen på dagis...
Stackarn hon var helt röd och narig i rumpen!!
Jag smörjde med salva och hon grät och jag hade på potatismjöl då slutade hon grina =)
Sen fick hon vara nakenfis en stund och lufta baken, det tyckte hon var skönt.
Var förbi apoteket innan jobbet och köpte inotyol som faster/svägerskan tipsade om imorse.
Hoppas det hjälper på Lillsans rumpa!
Har annars packat ner båder bephanten och potatismjöl i väskan.
Undra vad dom på flygplatsen tror att jag har med mig i bagaget...
Det ligger ju potatismjöl i en påse och vällingpulver i en annan påse... =)
Ja ja dom får väl provsmaka om dom tror att jag skulle ha något annat i påsarna =)

Nu ska jag ta och jobba lite...
Eller åtmistonne försöka hitta på nått jobb. Jag får väl diska lite om jag inte hittar på nått annat jobb.

Ha en trevlig helg!! 
Det ska iallafall vi ha =)
Stackars Lillys pappa får åka tåget ner till Götet alldeles själv ikväll...men det ska nog gå bra. jag tror han har laddat datorn med film och sen har han ju lite och läsa oxå så han ska nog kunna sysselsätta sig.
 


Kommentarer
Postat av: Mannen

Japp, många ensamma timmar blir det, men men, det kanske finns en bistro ombord :) Kan ju bli en öl eller två och kolla om det går att följa idol via webben. Ses där nere i natt då, puss puss

2009-11-27 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0