fredag 20 november

Idag på jobbet har jag tagit emot hela två telefonsamtal(dessvärre inbar de ej något jobb), växlat pengar åt en tjej som behövde till parkeringsautomaten, förmiddagsfikat, läst alla tidningar och målat naglarna. Nu är klockan kvart över 10 och jag har verkligen ingenting att göra... Tråkigt detta. Jag kunde ju ha varit hemma o lekt med Lilly! Fast hon har det nog bättre på dagis, där får hon ju vara ute och leka. Till skillnad mot om hon skulle vara hemma med mig. Jag tycker att regnrusket är pisstråkigt och stannar hellre inne och leker dagar som denna. Trots att jag vet att hon älskar att vara ute. Är man en dålig mamma då? Det hoppas jag verkligen inte. Jag kan ju inte rå för att jag är lite rädd för regnet. Dessutom är mina regnkläder för små tror jag... Men men, hon är ju på dagis och jag på jobbet så jag behöver ju inte grubbla på detta egentligen =)

Nu ska jag surfa lite på nätet och kolla efter en födelsedagspresent till tant Roza som snart blir gammal. (Hoppas jag och familjen blir bjuda på tårtkalas när din förmodade baconsjuka har gått över, innan vill vi inte komma o hälsa på, men tack ändå =) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0