torsdag 5 mars

Sådär ja nu sover Lillsan i resesängen/lekhagen =)
Hon vägrade somna då vi va ute me hundarna, dom e ju så roliga o titta på =)
Hon är mycket piggare idag!
Leker o pratar o jagar hundarna i hela huset =)
Hon kommer att sakna dom nu när vi flyttar hem ikväll. Men ja tror inte att dom kommer att sakna henne =) Hon jagar dom överallt o tar deras leksaker eller drar dom i tassar och öron o petar dom gärna i munnen eller ögonen... Tina är mindra förtjust i detta men Guapo är snäll och låter henne hålla på bäst hon vill.
Som sagt, ikväll flyttar vi hem och det ska faxtis bli skönt. Inte för att jag trivs i vår lägenhet men det är ändå hemma lixom. Ska bli skönt att få sova i vår säng!

Igår kväll drack Lillsan 3dl välling... De har varit svårt nog att få i henne dom 2dl som hon brukar dricka men igår efter att vi hade varit och hälsat på R o E på BB så fick hon först sina vanliga 2dl och slurp sa det så var den flaskan tom. Och då vart jag ju tvungen att ge henne lite mer och gav henne 1dl till, slurp så va det tomt igen. Sen somnade hon sött i sin pappas famn och klockan var nog bara strax efter åtta =)
De va väldans skönt faxtis! Med tanke på att hon varit vaken sent på kvällarna och varit knölig den senaste veckan så var det skönt att få lite "vuxen"tid utan henne.
Vi kröp ihop i soffan och kollade på Grey's och drack rödvin =) Tråkigt att avsnitten är så korta... Nu måste ja ju vänta en vecka på nästa avsnitt...

Sen kollade vi på Låt den rätte komma in, den var faxtis så bra som jag trodde att den skulle vara.
Men jag vill se mer... Jag har ju inte läst boken så jag vet inte hur den slutar men när filmen slutar så vill man lixom gära veta mer. Vad som händer med barnen och sånt...
Men men, de kanske kommer en 2a??

Nu ska jag sätta igång med lunchen. Jag får passa på medan hon sover =) Sen måste ja ju hålla full koll på henne hela tiden så hon inte hittar på nått hyss =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0