torsdag 19 mars

Igår var vi på babysim.
Tog en rask promenad dit och jag var helt slut och blöt av svett när vi väl kom fram.
Jag trodde sista backen skulle ta kål på mej. Men jag kom upp och Lillsan var överlycklig övar att få bada med sina kompisar igen. Ska lägga upp bilder så fort jag har fört över dom från kameran =)
Hon fick åka rutchkana på mage ner i vattnet igår. Hon tyckte det va så kul!

Fick en bild av syster idag som mamma skickat till henne.
Från typ första gången vi var på babysimmet =)

8 oktober 2008
Hon är väldigt olik sej, tycker jag.


18 mars 2009
Sötis =)

Nu har vi precis varit ute me hundarna för andra gången idag och lillskruttan ligger ute i vagnen och sover.
Det är så himla skönt ute! Synd bara att det är så halt.
Hoppas allt smälter bort fort så man slipper tassa runt och försöka  undvika alla isfläckar.
Backen ner utan för oss är livsfarlig! Jag vet inte hur många gånger jag har hållt på och ramla på rumpan.
Jag vill flytta!

Nu ska jag försöka få i mej en kopp kaffe och sen hoppas jag på att Lillsan vaknar så vi kan gå ner i tvättstugan och hänga lite tvättoch slänga i en ny maskin.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0