måndag 16 mars

Idag har vi hunnit med massor =)
Först var vi till optikern imorse eftersom jag tyckte att jag hade börjat se så dåligt...så nu har jag fått starkare linser. Halvtblind kan man kalla mej nu.
Hoppas Lilly slipper glasögon!!
Sen har vi fikat med J på stan och efter det gick vi en promenad med hundarna.
Vi åt lunch i slätta och sen åkte vi till öppna förskolan och lekte med alla andra barnen. Det var skönt och komma iväg och träffa lite folk. Vi har ju varit helt instängda nu när Lillsan har varit sjuk.
Hoppas hon håller sej frisk nu!
Nu sitter hon på golvet och leker med sina leksaker fast hon egentligen borde sova... Jag ska ju iväg och träna tjejerna och det är bra om Lilly är utvilad när Tobias kommer hem och ska ha henne. Hon blir ju så sjukt mammig när hon är trött!!
Nu luktar det bajs...igen...bäst att gå och byta blöjan.


Sötis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0