fredag 6 mars

Lilly är magsjuk igen...
Hon åt dåligt hela dagen igår och ville knappt ha nån välling innan hon skulle sova.
Sen sov hon några timmar i sin säng innan hon fick komma in till oss...sen vid fyra vaknade hon av att hon kräktes...
Typiskt!
Kan hon inte få bli frisk nångång?!?
Hoppas jag slipper kräkas...de är verkligen pest att vara magsjuk!
Vi skulle egentligen ha dejtat V och hans mamma idag men dom är också magsjuka, stackarna!
Det är väl nått som går antar jag.

Typiskt att lilly är magsjuk idag, jag ville ju hälsa på R på BB oo sniffa lite på bebben...
Men men, jag hinner nog med det också =)

Nu ska jag passa på att vila en stund eftersom Lilly sover.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0