fredag 20 mars

I natt sov Lillsan väldans dåligt vilket resulterade i en trött mamma och en trött Lilly.
Så hela förmiddagen spenderade vi i soffan... Försökte få en trött och gnällig Lillsan att sova men det gick ju sådär...
Så fort hon somnade vaknade hon o skrek igen... Vet inte riktigt vad som är fel men jag misstänker fler tänder eller ännu en sån där utvecklingsfas.
Hur som helst så hoppas jag på mer sömn i natt.
Idag har vi varit och hälsat på lillsans farmor och farfar.
Farfar var mest på taket men farmor var kvar på marken och bjöd på kaffe. Ja inte till Lilly men till hennes mamma iallafall. Lilly fick nöja sej med banan, smörgåsrån och vatten. =)

Sen nu på kvällen har vi varit hemma hos Lillsans mormor och morfar och ätit tapas och tittat på Let's dance.
Jag tyckte det var bra att han den där Magnus gick till final.Han har verkligen blivit jätteduktig!

Nu ska jag gå och lägga mej och hoppas på att få sova en hel natt utan att behöva springa upp och trösta Lillsan så många gånger att jag tröttnar och lägger henne emellan oss. Det är ju mysigt och så när hon sover mellan oss men jag sover lixom inte så bra. Är nog rädd att typ rulla på henne eller att Tobias ska rulla på henne eller att hon ska ramla ur sängend eller att nått annat ska hända... Ja ni förstår säkert vad jag menar =)

Tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0