tisdag 9 juni

Oj ja vad veckorna rullar på.
Lilly har nu Äntligen börjat gå själv!! =)
Så nu går hon runt runt runt i lägenheten, och är vi ute och ska leka så går hon mest då oxå =)
Ja om hon inte gungar förstås =)
Vi har ju börjat med att ge henne välling i sängen och sen så ska hon somna där istället för i min famn. Första gångerna tog de typ 1½ timme och sen i slutet av förra veckan var vi nere på 30 minuter!! =)
Men nu har vi tydligen gått tillbaka till ca 1½ timme igen...
Synd att de ska vara så svårt att somna i sin säng.
Man tycker att hon borde vilja sova eftersom hon numera bara får sova en gång under dagen, men nej... Hon vill fortsätta leka och gå, så nu går hon fram och tillbaka i sin säng innan hon somnar på kvällarna =)

Så nu för tiden spenderar jag mina kvällar på soffan i Lillys rum. Jag läser sagor och Lilly promenerar i sängen =)

Men´hon somnar ju tillslut och jag tycker att hon sover mycket bättre nu än tidigare.
Men nu kommer det ju nya tänder i hennes mun har jag sett så det blir väl snart ändring på det oxå...

Men men, nu sover hon för natten och jag ska se på desperata hemmafruar på femman =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0