måndag 22 juni fortfarande

Idag sov vi till kl 9.00 =)
Jag tror Lilly är lite trött efter  att ha varit ute i skogen hela helgen =)

Sen när vi hade ätit frukost och gjort oss klara gick vi ut och lekte i sandlådan.
A och hennes två sötisar kom förbi och lekte en sväng innan lunch.
Efter lunch gick vi en promenad i det fina vädret, trodde vi...när vi kom över bron här nere så började det regna på oss.
Vi gick till morfar som har börjat sin semester nu.
Hängde där tills det slutade regna och sen tog vi med oss morfar och hundarna ut på promenad för att få Lillsan att somna...







Det gick sådär...men tillslut lyckades jag få ner henne i vagnen och då somnade hon sött och sov i över en timme.



Sen åt vi mellis och fick leka inne efter som det regnade och åskade i stort sett hela eftermiddagen ju...



Nu sover hon igen efter mycket lek hemma och i sandlådan utanför mormor och morfar.


Kommentarer
Postat av: Roza

Hahah..Asså, nu när jag kollar igenom dina bilder så ser jag att Lillsans hand inte lämnar din tutte,haha, söt. kram

2009-06-23 @ 13:47:29
URL: http://teomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0