3 juni

Asså de e verkligen fullt upp hela tiden...
Hinner aldrig blogga nu för tiden...
I fredags va vi till Gagnef, i lördags va vi till Gimme på dagen o sen hem till V o grillade på kvällen.
I söndags va de ju mors dag, ja blev firad me sandaler o blommor =)
Sen va vi till mormor o firade henne, gick vidare till farmor o firade henne.
Senare körde Tobias sina päron till Uppsala för farfars operation o ja körde Zimzon till H i skogen.
I måndags va vi o gungade hos mormor o sen gick vi en promenad me vovvarna o gick o vattnade hos farmor.
Sen hade jag avslutning me mina gympa tjejer, vi spelade minigolf vid Slussen.
Igår var jag iväg på kurs i Sthlm, åkte vig 06 o kom hem vod 21.30...
Lilly var hos mormor hela dagen eftersom Tobias jobbade o sen åkte till Uppsala.
Idag är Lillsan helt slut. Försökte hålla henne vaken nu till efter lunch men de gick inte så bra... hoppas detta inte rubbar vår nya kvällsrutin!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gör du idag?

2009-06-03 @ 13:39:31
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Roza

Ja du, ni verkar ha fullt upp ni med. Skulle ni på rådis på fredag? Vi ska fira student..men det är inte hela kvällen.. Vi ska nog ev till Harrys också..invigning tjossan för kalaset...Vi får se. Vi får höras! kram

2009-06-03 @ 16:49:19
URL: http://teomannen.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej! Vad kul att du gillar mina halsband! Är du intresserad av mer information och beställning så maila mig på [email protected] , skriv "ordhalsband" i ämnesraden.



Tack och hej!

2009-06-04 @ 12:59:21
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0