fredag 31 juli

Jo tack det märks att man jobbar heltid...
Och stackar Lilly får leka med mormor hela veckan.
Hur ska detta gå när hn senare ska börja på dagis, Lilly alltså inte mormor =) ?
Både jag och Tobias jobbar ju till kl 17.00 och jag tror dagisena stäger väl vid 16.00...
Och ska hon behöva vara där hela dagarna jhela veckorna, det känns ju oxå tråkigt.
Jag vill ju vara med när hon växer upp!
Ja ja, jag har ju bara heltids jobb fram til och med v 34 och sen har ja ingenting att göra igen så jag behöver ju inte oroa mej just nu precis.

Sitter på jobbet och bloggar lite eftersom jag inte orkar eller hinner när jag kommer hem.
Det ska ju handlas, lagas mat, diskas, Lilly ska badas, Kanske städa nån gång, leka me Lillsan innan hon blir allt för trött, läsa för Lillsan och sen ska hon läggas. Och när hoin väl har somnat är jag ju helt slut och orkar ingenting!

Kommentarer
Postat av: Theree

Det finns dagis som har öppna längre än så vet du väl. sen tror jag att om ni behöver ha henne längre så måste de lösas

2009-07-31 @ 19:49:05
Postat av: Roza

Det finns dagis som har nattöppet! Så det är nog lugnt. Ni får rutin på det där också, oroa er inte.

2009-08-04 @ 19:14:44
URL: http://teomannen.blogg.se/
Postat av: tHERESE

aBSOLUT NATTUGGLAN FINNS JU TROR MAN FÅR HÄMTA TILL KLOCKAN 21 PÅ KVÄLLE OCH LÄMNA VID 5 PÅ MORGONEN

2009-08-08 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0