äntligen lite bilder =)

Ja nu äntligen har jalagt in lite nya bilder i datorn... =) bättre sent än aldrig =)

lillsan o tjejpolarna
Lilly kollar på film me tjejerna i början av december.

ja va me i FK
Ja o pappa fick va me i Falu Kuriren när vi hälsade på Kung Fu Panda.


Mys me pappa i soffan kvällen innan jul.


Jag fick så många julklappar! Kunde inte ens öppna dom själv så faster o mamma fick hjälpa till =)


Moster va hemma o lekte!


julklapps pulkan i stångtjärn
Fick en pulka i julklapp som premiäråktes vid Stångtjärn 27/12 08 när R o gänget va där o grillade =)


här spenderades en hel del tid under januari 09
Det spenderades en hel del tid på skötbordet i slutet av januari 09...



Jag fick en mysig morgonrock av mamma o pappa i julklapp o roliga klossar av morbror.


Tvättkorgen är min favvoplats o leka på just nu, o pianot ja fick av mormor o morfar funkar jättebra =)


Igår va fästmannen här o lekte, vi vill bara ha samma leksaker hela tiden =)

Nu ska mamma laga lunch...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ytlighet komentera www.lillanmalutta.blogg.se

2009-01-19 @ 12:33:46
Postat av: Sanna

Inte visste jag att du bloggade. Kul att kunna hänga med lite. :)

Tack för senast, det var kul att träffa er!

Kram!

2009-01-19 @ 22:42:06
URL: http://sannahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0