torsdag 17 december

Grattis till mej som fyller 27 idag =)
Och Grattis till svärmor som fyllde år igår...senila jag glömde bort. Jag skyller på graviditeten.

Nu tror jag vintern har kommit på riktigt, det var ju hur kallt som allra helst idag. Det blev ingen pulkaåkning idag tyvärr! Vi åkte ju med Valter och hans mamma igår och det tyckte Lillsan var det bästa på hela dagen =) Ja förrutom när hon fick sin nya röda räserpulka =)



Hann ju aldrig ta fram mobilen när Lillsan occh Valter satt på samma pulka men jag lovar att dom var sötast i Falun igår =)

Idag blev det som sagt ingen pulkaåkning men vi hoppas vi hinner med nån mer gång innan vi kliver på planet till Gran Canaria.


Nu visas sista Bonde söker fru på tv och jag ska gå och sova. Lillsan ligger redan nerbäddad i sängen o sussar sött =) Hoppas hon sover hela natten, det skulle jag behöva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0