tisdag 8 december

Lilly är hemma frå dagis idag.
Hon ville absolut inte gå dit imorse utan la sig i soffan och sa att hon skulle vila. 
 Så då tänkte jag att hon kanske behövde sovmorgon så jag ringde dagis och sa att Lilly skulle skippa frukost och komma efter istället. Så när klockan började närma sig efter frukost så sa jag till Lillsan att klä på sig för att de var dax att gå men hon vägrade. Hon skulle bara vila i soffan.
Jag tror kanske hon håller på att  bli sjuk...
Hur som helst, jag ringde dagis och sa som det var och att hon skulle få vara hemma idag.
Hoppas hon orkar gå imorrn.
Just nu ligger hon och sover lunch, slocknade på en gång när jag la ner henne i sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0