tisdag 1 december

Jaha ja då var man vacinerad mot baconflunsan då.
Var på ett låångt inskrivnings samtal...
Kom dit vid 13.00 och trodde vi skulle vara klara till 13.30 men icke. Vi fick en jättetrevlig barnmorska och hon var bra på att prata =)
Vi kom där ifrån 14.15.
Hon tappade mig på tre rör med blod,
stack mig i fingret och tog lite mer blod,
kollade blodtrycket och bad mig kissa i en mugg.
Allt såg bra ut och hon skulle skicka en remiss till ultraljud som hon trodde vi skulle få komma iväg på i början av januari =)
Skönt att få skriva in sig i v 14, då har man ju gått ganska långt in i graviditeten =)
Innan vi var klara sprang hon iväg och letade rätt på en spruta med bacon vaccin så jag och bönan skulle klara oss från baconfebern.
Nu sitter jag i soffan och har ont i armen,
men det är väl ändå en lindrig biverkning om man tänker på hur sjuka vissa har blivit av sprutan...

Nu ska jag kolla på Ugly Betty, sen är det Desperata Husfruar och sen får jag äntligen lägga huvudet på kudden och sova en stund =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0