torsdag 9 april

Igår kom min syster till stan. Lillys moster =)
Vi gick promenad med hundarna, bakade en sockerkaka och fikade.
Middag åt vi på Harrys i stan.

syster

     
pappa                           mamma


min man


älskade lillsan fick vara hemma med faster, mattias, nemo och kusinen i magen =)
Tack för hjälpen!

Idag är dett skärtorsdagen.
Det betyder att jag måste gå ner til affären och köpa nått som jag kan bjuda påskkärringarna på...
Nu är ju frågan om jag ska köpa godis, russin eller frukt?
Själv gillar jag ju godis men samtidigt så vill jag ju inte förespråka godis mitt i veckan...
Men jag vet ju att när jag var liten och var påskkärring så var det ju godiset man var ute efter...
Svårt det där, jag får nog köpa en blandning av godis, russin och frukt...

Har förresten kommit på lösningen hur jag ska kunna duscha på morgonen

sätt lillskruttan i  stolen och ge henne ett smörgåsrån =)

Nu ska jag slänga ihop lunchen.

Kommentarer
Postat av: Roza

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Tack för ett gott skratt, farsan Boman är ju klockren!

2009-04-09 @ 17:56:11
URL: http://roza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0