tisdag 21 april

I helgen har jag och Tobias varit i Stockholm och sett på Bounce.
Deras nya föreställning "Caution" var jättebra!
Dom är så himla duktiga!

Lilly har bott hos mormor och morfar. Det gick jättebra!
Jag tror att jag längtade mer efter henne än vad hon längtade efter mej =)
Och bortskämd blev hon tydligen också.
Mormor var iväg och köpte en bil...
Än så länge så tar hon sej bara bakåt om man inte knuffar på =)

Igår var vi iväg på mammagruppsträff.
Vi var hem till Kitt och Emma.
Barnen lekte och föräldrarna fikade.
Lilly var helt slut när vi kom hem och sov ute i vagnen i 1½ timme =)

Idag har vi varit till BVC och vägt och mätt.
Egentligen skulle det väl ha varit en ettårs koll idag men eftersom hon ska få sina sprutor i maj så ville BVC slöterskan att vi skulle ta ettårs kollen då. Vet inte varför men det går säkert bra de me.
Hon väger iallafall 10,1kg och är 77cm lång.

Nu på eftermiddagen har vi varit ute på gården och krypit runt =)
     

Måste förresten visa en bild från förra veckan i tvättstugan =)
 
Snygg va =)
Nu ligger lillskruttan och sover, hon blev lite trött av att krypa runt ute i solen på gården...
Så jag ska passa på att börja förbereda middagen tror ja...de e lite svårt att laga mat när man har en liten tjej som hittar på hyss hela tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0