tisdag 14 april

Imorrse vaknade vi 20 över 6, då tyckte Lillsan att det var dax att kliva upp...
Hon fick välling och jag hoppades på att hon skulle somna om ganska snabbt men tji fick jag =)
Så vi tog hannd om tvätten istället...eller jag försökte ta han om tvätten men Lilly vet inte riktigt hur man hjälper till än och sprider mest ut alla kläder på golvet...
Så till slut gav jag upp =)
  
Men Lilly hade ju kul med tvätten iallafall.
Men hon blev nog lite trött av att hålla på med alla kläder så efter det somnade hon sött i min famn.
Hon sov iallafall en liten stund innan det var dax för lunch.


Efter lunch tog vi med oss Sara och Liam och tog en promenad ner till parken igen för att leka.
Vi åkte rutchkana, gungade och invigde Lillys hink och spade =)
Bus Liam sprang runt överallt och stackars Sara fick jaga =)
De känns lite skönt att Lillsan inte kan gå än faxtis =)
Hon kommer ju att göra som Liam och springa runt överallt och speciellt springa dit hon inte får springa =)
Men men, å andra sidan får ju jag mera motion då så varför inte =)

Bus Liam i vagnen =)
     
Gunga tycker Lillsan om =)

  
Sandlådan var oxå en hit =)
Hink o spade fick hon i påskägget av gammelmormor o gammelmorfar.

Sen tog vi en skön promenad hemmåt och Lilly somnade på en gång och sover fortfarande på bron.


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHA, fan vilken snygg bild på lill-fisen ..

2009-04-18 @ 15:20:26
Postat av: Kersti

Va söt hon är!!! (Liam me ;) )

Men snacka om att tiden har gått fort, tänk vi var ju båda nyss gravida och nu ska dom bli 1år!!!! Hjälp!

Hoppas allt är bra med er alla.

Kram

2009-04-20 @ 17:52:09
URL: http://englandsweden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0