söndag 12 april

Sådär ja, så var påsken avklarad även detta år.
Vi har spenderat en massa tid åt att äta mat och träffa släkten men vi har faxtis oxå haft tid att sätta oss ner ute i solen bara jag och Tobias.
Ja iallafall i några minuter innan Lilly vaknade och fick vara med ute på bron.
     
Mysigt var det hur som helst.
Och nej vi brukar inte ha henne ute utan mössa eller keps eller så men nu har hon ju lärt sej att hon ka ju dra av sej alla huvudbonader så hon fick (som vanligt) som hon ville, iallafall i en liten stund =)

     

Idag har vi varit ner till vårt gamla kvarter, där vi bodde när Lilly låg i magen, och lekt i lekparken.
Lilly hade hur kul som allra helst.
Hon fick åka rutchkana, gunga gunga och gå i sandlådan =)
Sen gick och fikade på Bryggcafét med moster Karro.
    
Efter välbehövligt mellis för Lillsan och kaffe för mamma och pappa tog vi en skön promenad hem.
Lillskruttan somnade på en gång, helt slut efter allt lekande.
Hon sov en bra stund efter det att vi kommit hem så jag hann sitta ute och prata med syster, det var trevligt.
Tobias gick in och vilade på soffan, han var nog oxå helt slut efter promenader och lek =)

Tur att mormor och morfar kom förbi med påskmatsrester så vi slapp laga mat =)
Lilly tyckte mormors korg med rosévin och öl var roligast =)


Nu ska jag spela sista bingon och hoppas på att vinna 4 kilo guld!
Jag ska hålla tummarna sammtidigt som jag spelar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0