onsdag 29 april

Ja nu har vi ätit lunch och lillskruttan ligger i vagnen och sover.
Så jag tänkte passa på att visa lite mer bilder på vad hon har fått i ett års present.
Det har ju till och med kommit ett paket ända från Australien =)
  
Lilly har oxå fått en pekbok med allas vår idol Elivs =)
     
Och så har hon fått en snygg mössa =)
  
Och så fick hon ju paket av moster Karro, ett par snygga rosa stövlar =)


Sen  så fick hon ju ännu fler paket när Emma, Linda och Natalie var här igår.
Ett fint rosa smyckesskrin och snygga ekologiska klänningar =)
  

Ja visst ja, av fästmannen Valter  så fick hon en fotboll.
Han är bra uppmärksam den där Valter, han såg hur kul Lilly hade med Emmas boll så han köpte en egen till Lilly.
Det är inte dåligt det för att bara vara 11 månader =) Tänk vad han ska bli poppis bland tjejerna när han blir äldre. En omtänksam och uppmärksam kille, det e inte lätt att hitta de eller =) tur att jag redan lovat bort Lilly till han =)



Så nu tror jag att jag fått med alla paket, men om det är någon jag har glömt så är det inte med flit =)
Lilly hälsar och Tackar så himla mycket för all uppvaktning!!
Hon fyllde bara ett men har redan hunnit skaffa sej en massa vänner och vi fick lov att dela upp kalaset för att få plats...
Hur ska det se ut nästa år när hon fyller två och kanske har ännu fler kompisar som vår vill komma på kalas...
Antingen så måste vi flytta, ja det måste vi ju ändå, eller så får vi hyra nån lokal att ha kalaset i =)

Jag kan fortfarande inte fatta att jag är mamma till en ettåring...helt sjukt!
Ska försöka lägga upp lte bilder från när hon va nyfödd, de e ju lite skillnad...
Nyfödd vägde hon 3,1kg och var 49cm lång och dagen innan hon fyllde ett vägde hon 10,1kg och var 77 cm lång.
Hon har lärt sej så sjukt mycet på ett år!
Men om man tänker på det så är ju människobarn så himla beroende av sina föräldrar, tänk vad alla djurungar lär sej snabbt. Dom flesta kan ju typ gå och springa bara några timmar efter det att dom har kommit ut ur magen...men å andra sidan så lever ju dom flesta djur inte lika länge som oss människor så det kanske är bra att dom kan från början...
Ja ja nu svävade jag ut lite...

Ska gå ut o kolla Lillsan i vagnen, hon har ju sovit en timme nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0