fredag kväll 24 april

Sådär ja, nu är  jag klar!
Ballongerna är uppbåsta och upphängda.
Bullarna är bakade och presenterna är inslagna.
Lillsan sover och Tobias har kommit hem.
Nu är jag trött och ska gå och lägga mej, antar att det blir tidigt imorrn...
Lilly har föresten provsmakat och godkännt bullarna =)

     


Imorrn blir vår lilla lillskrutta 1 år.
Jag kan fortarande inte fatta att det har gått ett helt år sen vi var inne på förlossningen och kämpade.
Imorrn kl 10.24 är det precis ett år sen hon kom ut ur magen =)
Oj oj, hur var livet innan hon kom?
Vad gjorde vi om dagarna och vad pratade vi om innan hon fanns?
Jag vet inte...

Tack och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Kersti

GRATTIS LILLY!!!!



Massa grattis kramar från mig & Havanna

2009-04-25 @ 16:01:49
URL: http://englandsweden.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Grattis till stora tjejen!! Ps bullana se kanongoda ut!! Kram Linnea

2009-04-25 @ 18:30:28
Postat av: Ejjik

GRATTIS lilly!!

2009-04-25 @ 23:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0