fredag 24 april

Oj oj, nu är vi snart där =)
1år!
Det är stort!
Och i måndags när Lilly och Tobias kom upp till gympahallen så tog Lillsan sina första steg =)
Helt sjukt, nu vill hon bara träna gå hela tiden =)
Hon är ju inte jättestabil men det går ju frammåt iallafall =)
Ska försöka filma lite me mobilen sen nät Tobias kommer hem, om jag hinner.
Jag ska ju slå in paket, baka bullar, göra tårta, blåsa ballonger och ta hand om Lilly och ge hennne mat och välling och sånt eftersom Tobias ska iväg med min pappa på whiskey provning. Men men, jag ska försöka iallafall =)

Idag har min moster Stina varit här och lämnat paket till Lilly.
Vi öppnade idag eftersom det var roligare att öppna då Stina var här.
Lilly fick ett fint halsband som min mosters man har gjort!


     
Fint va?

Så här glad blev Lilly

Ok det ser ut som hon gråter men hon sitter faxtis och skrattar =)
Kortet är iof. inte från idag men hon blev iallafall jätteglad =)

Nu ska jag börja med ballongerna, det är bäst att passa på medans hon sover.
Vilket hon för övrigt inte gjort alls idag förrens nu...

Och detta kom med posten idag =)



Tusen tack tant Magda och farbror Jonte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0