fredag 10 april

Idag har vi varit på lunch i Gagnef hos min farmor och farfar.
Det var väldans trevligt. Vi fick en massa god mat, en blomma, trisslotter, två trasmattor som farmor vävt, en duk och en jättesnygg schal =)
Som julafton nästan =)
Lilly fick en söt liten nalle Puh i ett påskägg. Självklart var ju ägget det mest intressanta =)

Sen var vi förbi Lillsans farmor och farfar en sväng innan vi åkte hem.
Där finns det alltid kaffe och sju sorters kakor =)
Sen åkte vi hem och Lillsana var trött så vi tog en promenad i vagnen innan vi gick hem till min mamma och pappa och käkade en massa mer mat. Måste ju passa på när syster är hemma. Min mamma lagar alltid en massa god mat men när min syster är hemma anstränger hon sej lite extra tror jag =)

Lilly fick åka frammåt för första gången idag.
Hon skrattade och pekade på allt men självklart så slutade hon så fort jag tog fram kameran =)


Måste bara visa, oftast när jag lagar mat så hjälper Lilly till =)
Sött va?
Det här kortet tog  jag här om dagen, visp och kastrull kan man ha mycket kul med =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0