Jobb o gympa...

Det blev inget bloggande för mej o Lillsan igår.
Jag var i Gagnef o jobbade o Tobias var pappaledig o föjlde med till Gagnef o hängde på öppnaförskolan me Lilly.
Vi var inte hemma förrens sent eftersom vi var tvugna att åka till Helene's hundpensionat o hämta vovvarna.
Vi var väl hemma lagom till idol ungefär o ja va helt slut o Lilly me. Hon va så trött att hon bara va upp en gång natten till idag =) De va jätteskönt o få sova så pass många timmar sammanhängande! Hon somande väl vid 20.30 typ o vaknade inte förrens vid 03.20 =) Underbart! =)

Idag har Lillsan oxå varit me sin pappa. Jag har varit på gympatävling o agerat ledare =) Mina "små" gymnaster var duktiga o kom 2a =) O medan ja va i gympahallen var Lilly o Tobias på stan me Lillsans farmor. Jag tror dom hade trevligt. Gick runt på stan o sen va dom o fika o Lilly fick lunch. Efter de kom dom upp till gympahallen o hejade på tjejerna! Lilly gillar gympatjejerna. Vi tränar ju dom på måndagar ja o Lillsan o de tycker hon e superkul, ända till vi ska åka hem. Då e hon trött o grinig o brukar gråta hela vägen hem...tyvärr! Men hon gillar o kolla på tjejerna när dom tränar iallafall.
Hur som helst, Lilly, pappa o farmor kom upp o hejade lite o sen åkte vi hem. Jag åkte till affären o Lillsan o Tobias åkte hem. Sen när jag kommer hem o kliver in genom dörren står tobias lutan in i duschen o ropar på hjälp.
"Hjälp! Det är bajs överallt! Vi måste klippa av henne bodyn, det är bajs överallt. Jag tror ja kräks det luktar så illa. Hon måste bada! Hjälp!"
Så idag har Lilly badat i sin balja från Ikea =)
Sen kom tant R o farbror E med dammsugarpåsar o vi käkade hamburgare me gucca, mmm!!
Lillsan fick smörgåsrån o vatten =)
Fast innan hade hon iof. fått majsgröt så de e inte synd om henne alls o hon svälter inte, om de e nån som undrar om vi bara ger henne vatten o bröd =)

Lilly var på sitt bästa humör o satt o pratade me R o drog henne i näsan ända till klockan 22.30 o Ro E åkte hem. Då somnade hon som en klubbad =) Vi kan ju hoppas att hon sover hela natten nu när hon varit vaken så länge =)

Nu ska ja oxå passa på o sova, även om Lilly sover hela natten måste ja ju upp tidigt o ta ut vovvarna...

Tack o Gonatt!!


lekandes i skogen for 2 år sen!


Kommentarer
Postat av: Roza

Som om jag inte hade nog så lång näsa, nu är den längre!! =)

2008-11-09 @ 22:45:58
URL: http://roza.blogg.se/
Postat av: Roza

Hej! Inget nytt inlägg? UL i dag, hjärtat slog 150slag/min... i går var det 154.. Vi får se, det är spännande. Jag är BF 4-5 april.. Så +-2v får man väl räkna med! Kram

2008-11-11 @ 09:23:50
URL: http://roza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0